Garantie & Klachten

Natuurlijk wil ik dat je helemaal tevreden bent over je bestelling bij Pink Kiwi. Is er toch wat mis gegaan of heb je een klacht? Bel of mail mij dan. E-mailadres: info@pinkkiwi.nl en tel: 0681164447

Heb je ook al gelezen hoe je een product kan retourneren of wat ons privacybeleid is? Klik op de links om daar meer over te lezen.

Bemiddeling bij klachten

Vind je dat ik jouw klacht niet goed oplos of in behandeling neem? Dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Pink Kiwi is lid van Webwinkelkeur, je kan daar ook een geschil aanmelden voor bemiddeling. Dat kan via de website van Stichting WebwinkelKeur.

Garantie

Ik geef garantie op mijn producten volgens Europese regelgeving. Ik garandeer dat de producten heel en volledig bij je aankomen en van een authentiek merk zijn. Je kan er ook zeker van zijn dat de beschrijving bij de producten klopt. Aangezien ik geen ingewikkelde producten verkoop en je zelf goed kan zien of papier, karton e.d. aan de wensen voldoet is de garantieduur beperkt tenzij anders vermeld.